ORDERS RETURN POLICY - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη κατά την παραλαβή/πληρωμή της παραγγελίας απο την αρμόδοια Courier εταιρία και να μας ειδοποιήσουν σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων την ίδια ημέρα.
Μετά το πέρας της ημέρας παραλαβής θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας το άθικτο της συσκευασίας και την κατάσταση του προϊόντος, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως σπασμένο προϊόν, εσφαλμένη αποστολή προϊόντος….
*Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ελλάτωμα υποχρεούστε να το δηλωσετε εκείνη την στιγμή στην αρμόδια Courier εταιρία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Το κάθε προιόν πρέπει να δοκιμαστεί/εφαρμοστεί πριν από τη εγκατάσταση/βαφή 
*Π.χ. πρέπει να ελέγξετε την απόλυτη εφαρμογή των Spoiler πρίν την βαφή, τη λειτουργικότητα των φώτων πριν την εγκατάσταση κλπ.
Δεν πρέπει να έχετε εγκαταστήσει/τροποποιήσει τα προϊόντα, τα οποία σκοπεύετε να επιστρέψετε σε μας, διαφορετικά δεν μπορούμε να δεχτούμε την επιστροφή.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1. Μπορείτε να επιστρέψετε μόνο άθικτο μη χρησιμοποιημένο προϊόν χωρίς σημάδια τοποθέτησης/βαφής.
2.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μόνο στην πρωτότυπη συσκευασία.
3.
Θα πρέπει να ελέγξετε και να ασφαλίσετε το προϊόν όταν επιστρέφετε σε εμάς.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρίας

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα, σε περίπτωση που το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική κατάσταση που παρελήφθησαν.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την εταιρία, η εταιρία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής) και πλήρη την αρχική συσκευασία του.

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρίας θα πραγματοποιείται με τραπεζική μεταφορά.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρία, θα γίνεται η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια καινούργια προϊόντα.
Επιστροφή χρημάτων στον πελάτη είναι δυνατή ύστερα από συνενόηση και θα γίνεται ανεξάρτητα με το τρόπο πληρωμής κατά την ημέρα της αγοράς (μετρητά/κάρτα), με κατάθεση στον εκάστοτε τραπεζικό λογαριασμό του εντός 7-15 ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρίας κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 έως 17:00.
Για το σκοπό αυτό, ο πελάτης πρέπει να παρέχει στην εταιρία τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN).
Σε κάθε περίπτωση, τα τυχόν έξοδα κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον τον εκάστοτε πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία, έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή η να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο εκτός των παραπάνω άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον είναι εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή του/των προϊόντος/ντων επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της εταιρίας.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής..) να μην έχει χρησιμοποιηθεί/τροποποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία, έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή η να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.
*Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ:

– Μόλις προχωρήσετε με την επιστροφή πρέπει να μας στείλετε φωτογραφίες απο το δέμα & το απόκομμα/Voucher της Courier με τον αριθμό αποστολής.
– Να τυλίγετε την συσκευασία απο εξώ με κάποιο μονωτικό/προστατευτικό υλικό για να την αποφύγη κούνηματος/χτυπήματος κατά τη μεταφορά.
– Tοποθετήστε το αποδεικτικό αποστολής (Voucher) επάνω στο μονωτικό περιτύλιγμα και ΌΧΙ επάνω στο κουτί.
– Σημειώστε ότι εάν το πρωτότυπο κουτί/συσκευασία δεν θα ληφθεί στην αρχική του κάτασταση, ενδέχεται να εκδώθει πιστωτικό.